Draadloos internet

Users helping other users. If you need help or are having a problem, please post it here.
Post Reply

Topic author
ExumioN

Draadloos internet

Post by ExumioN » 18 Feb 2009 21:58

Hallo mensen,

Het nieuwe beestje is binnen en hij spint lekker.. Maar ik heb bij online games (tot nu toe CS en CSS) last van mini lagstootjes als ik internet verbinding heb dmv een wireless USB adapter.. Als ik een kabel aan leg, heb ik nergens last van.. Bij mijn oude PC heeft tie het altijd draadloos gedaan, hier had ik echter zo'n PCI insteekkaart.. Voor gaming blijft een bedraad internet uiteraard beter, maar dat is naar mijn PC toe onmogelijk (of iig lastig). Heeft er iemand van jullie ook draadloos internet dmv zo'n USB stick?? En hoe werkt dit bij jullie??

Hoiii

Dribbel
Founder
Founder

Re: Draadloos internet

Post by Dribbel » 19 Feb 2009 17:05

Topic author
ExumioN

Post by ExumioN » 19 Feb 2009 17:25

Ja dat blijft toch het beste.. Binnenkort als we hier het huis gaan verbouwen kan ik mss wel een kabeltje trekken.. Tot die tijd blijft t kut, ff kijken of het nog te fixen is met PCI kaart ofzo.. Iemand die wel draadloos heeft en nergens last van?

Malbolgia
Site Admin
Site Admin

Post by Malbolgia » 26 Feb 2009 16:01

Je performance dipjes is te wijten aan de usb dongel/sleutel voor wireless. Dit is een extra belasting voor de processor.

Ik zou een pci wireless netwerk kaart kopen als dat mogelijk is of idd een kabel aanleggen. Dan wordt je processor lekker ontlast met onnozele query's voor wireless netwerk.

Gr D
Image

Image

Image

Topic author
ExumioN

Post by ExumioN » 26 Feb 2009 23:42

Ja kmoet morgen ff op zoek gaan naar een PCI kaart, hopelijk werkt dat.. Want ze zijn hier niet blij met de kabel midden over de overloop :D Thx!

Malbolgia
Site Admin
Site Admin

Post by Malbolgia » 27 Feb 2009 07:24

ExumioN wrote:Ja kmoet morgen ff op zoek gaan naar een PCI kaart, hopelijk werkt dat.. Want ze zijn hier niet blij met de kabel midden over de overloop :D Thx!

Niet ?! Na wat raar ! :D
Image

Image

Image

Topic author
ExumioN

Post by ExumioN » 01 Mar 2009 18:36

Dusssss ik heb een PCI kaart gehaald.. Er doet zich echter ALWEER een probleem voor :ugeek: (Mss moet ik een eigen PC newbie topic/status krijgen : x) Goed het is als volgt:
Mijn moederbord:
Image

De gekochte PCI kaart:
Image

Ik neem aan dat tie gewoon in die witte aangesloten moet worden, maar zoals je kunt zien zitten die pinnetjes heel anders.. Ik heb het geprobeerd, maar hij past toch niet.. Of duw ik niet hard genoeg door?? Want neem aan als die pinnetjes niet overeen komen, dat het dan niet past??

Mickroz
Servers
Servers

Post by Mickroz » 01 Mar 2009 19:44

gwoon in die witte proppen, beetje doorduwen, kan best stroef gaan als het nieuw is.
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

Malbolgia
Site Admin
Site Admin

Post by Malbolgia » 02 Mar 2009 19:44

yep klopt !

wordt pas een propleem als je iets krakends hoort bij het instekken. Dan is een van de twee namelijk stuk ! :D
Image

Image

Image

Post Reply