Naar een Lan-Party !?! Iemand interesse ?!

Discussions about and for LAN Parties.

Topic author
Malbolgia
Site Admin
Site Admin

Re: Naar een Lan-Party !?! Iemand interesse ?!

Post by Malbolgia » 24 Feb 2008 06:02

Hallo jongens ! zo moeilijk moet het toch niet zijn of wel !

Er zou ook een kans in zitten dat een van jullie vrij moet nemen zeg hoe moeilijk is dat dan !? Jullie werken toch niet in de horeca of wel !?

Psje

Post by Psje » 24 Feb 2008 10:03

@ Danny, Ik kan dat idd niet.. Zoals in Maart is het rooster al gemaakt en dan is het helaas pindakaas.. Ik werk met mensen en kan ze niet op pauze zetten (jammer maar het is zo)

Ik kan wel een weekend vooruit al vrij plannen zoals iedereen en dat is voor mij makkelijker omdat het mij geen dagen kost dus wat Mike zegt dat weekend moet lukken.. Heeft iedereen ook zat tijd om zich voor te bereiden.. Dingen te regelen of what ever.. Hoeft toch ook tenslotte niet gelijk volgende week als je maar wat prikt :roll: Zeg ook maar wat heur... Hahaha.. Ik ga met Mike mee voor het weekend in Juni.. De rest ?
Forver Love..
[ external image ]

Mickroz
Servers
Servers

Post by Mickroz » 24 Feb 2008 21:36

Malbolgia wrote:Hallo jongens ! zo moeilijk moet het toch niet zijn of wel !

Er zou ook een kans in zitten dat een van jullie vrij moet nemen zeg hoe moeilijk is dat dan !? Jullie werken toch niet in de horeca of wel !?
ja dat is dus wel moeilijk lol :P chan die kan niet zomaar vrij nemen zoals ze zegt,en of jan en ik of andy zou dan 3 dagen moeten snipperen,en het is al niet zo makkelijk om vrij te krijgen,dus ik denk dat dit de beste oplossing is toch?

ik vind dat weekend in juni ook wel prima,is bij mij zoiezo onder voorbehoud ivm met die kleine,neem aan dat dat ook voor jan geldt.
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

Dribbel
Founder
Founder

Post by Dribbel » 25 Feb 2008 00:12

en wie sjouwd me beeldscherm mee ?????

Psje

Post by Psje » 25 Feb 2008 01:13

:roll: Ik sjouw het wel.. Mijn draagvlak is wat breder..

:P
Forver Love..
[ external image ]

Janoush
Clasher

Post by Janoush » 25 Feb 2008 14:18

Kijk eens ff aan een weekend in juni (28/29)wanneer andy mike en ik vrij zijn(en peesje hoop ik ook) zou wel lekker uitkomen meestal al lekker weer dan (bbqtjuh)...
Nee de oppas is al voor elkaar hihi............
En andy ik rijdt alleen dus ik kan evt jouw monitor wel meenemen(mocht pees ook dr cpu ed meenemen heb je wel plaats te kort denk ik in je auto) Check foto mike bwm @ lan in almere hihi als pees m maar op dat enorme draag flak ff sjouwd .....;)

Dus is zeg voormekariooooooooooooo

Topic author
Malbolgia
Site Admin
Site Admin

Post by Malbolgia » 25 Feb 2008 14:43

Nou ik zeg zet hem maar in de agenda dan ! Kunnen wij onze voorbereidingen nemen en kunnen we het even communiceren !

Doen we het via PN (http://www.psychonights.com)

Iedereen die mee wil doen moet zich daar melden. Mike regel jij het administratieve gedeelte op PN voor het aanmaken van een nieuw event ?! Thx alvast !

Groeten,

M.

Psje

Post by Psje » 25 Feb 2008 15:07

Nou dat moet Andy of Mike maar even voor mij doen dan.. Ik zal dat weekend alvast vrij gaan vragen morgen..

Poets maar de cup voor me op :geek:
Forver Love..
[ external image ]

Mickroz
Servers
Servers

Post by Mickroz » 25 Feb 2008 17:36

Malbolgia wrote:Nou ik zeg zet hem maar in de agenda dan ! Kunnen wij onze voorbereidingen nemen en kunnen we het even communiceren !

Doen we het via PN (http://www.psychonights.com)

Iedereen die mee wil doen moet zich daar melden. Mike regel jij het administratieve gedeelte op PN voor het aanmaken van een nieuw event ?! Thx alvast !

Groeten,

M.
hmm dat wordt gewoon een forum topic dan :P die inschrijvingen zooi is nog niet klaar...
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

Topic author
Malbolgia
Site Admin
Site Admin

Post by Malbolgia » 25 Feb 2008 18:15

is goed ik zal er vanavond na de training een aan maken !

greetz

Post Reply