Idee voor de lan ?!

Discussions about and for LAN Parties.

Topic author
Psje

Idee voor de lan ?!

Post by Psje » 07 Mar 2008 09:55

Hello iedereen,

Aangezien we allemaal bij de de lan aanwezig zijn is leek het mij wel leuk om voor ieder een T-shirt of een Longsleeve te maken.. Laten we ons opstellen als echte lan-gangers en have some fun!
Ik zet hieronder de voorbeelden neer waaruit je kan kiezen met de prijs en dan kan je kiezen uit zwart of wit maar de kleur van het lettertype blijft hetzelfde bij iedereen (Dit is neon-oranje, kleuren Pe) Aan de voorkant komt voor iedereen een leuke maar passende bijnaam en aan de achterkant je PE-Naam.. Op 1 mouw staat het logo van PE..

Hier zijn de voorbeelden, nog niet iedereen is gedaan maar die worden ook gemaakt! :

[ external image ]

€22.95 (Dit is goede kwaliteit mocht dit voor de meeste teveel zijn dan gaan we terug naar de goedkopere)

Reacties graag.. Lijkt me wel erf funny!

Degene die hem willen :

- Dribbel
- Peesje
- Mickroz
- Exumioontje
- Spanos
- Janoush
- Malbolgia
- Hardcoredevil
- BartySquad
Last edited by Psje on 08 Mar 2008 21:32, edited 5 times in total.
Forver Love..
[ external image ]

Dribbel
Founder
Founder

Re: Idee voor de lan ?!

Post by Dribbel » 07 Mar 2008 10:08

leuk idee moeten maar kijken hoe en wat Longsleeve of T-shirt hoor het wel..

we hebben al wat leuke bij-namen voor de spelers maar dat zeggen we niet.. dat zie je dan wel ,
dit hierboven zijn voorbeelden ;)

Mickroz
Servers
Servers

Post by Mickroz » 07 Mar 2008 10:09

haha cool,maarem directeur??? :P
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

Topic author
Psje

Post by Psje » 07 Mar 2008 10:10

Mickroz wrote:haha cool,maarem directeur??? :P
:roll: Die kwam van mij af.. Je zit toch ook in je leren troon een beetje alles te bekijken.. Directeuren doen ook niet actief mee :D Maar suggesties mogen altijd!
Forver Love..
[ external image ]

Topic author
Psje

Post by Psje » 07 Mar 2008 10:42

Ik wil even terug komen op mijn eerste post.. Als we echt naar de goedkopere t-shirts gaan ziet dat er niet uit :roll: Aangezien ik een meisje blijf ga ik dat niet aantrekken hahah en ik hoop dat het voor iedereen geldt. We gaan voor de longsleeves met tekst.. Iedereen kan hier dan wel aangeven welke kleur ze t liefst hebben en daar komt er dan eentje uit.. Zwart of Wit.. Dusss brand los.. Voor degene die het te duur vinden helaas pindakaas.. Misschien kan je dan zelf op zoek naar iets... Het is denk t leukste als we hetzelfde dragen of t niet doen.. Ik neem aan dat het voor de meeste ook geen probleem zal zijn maar you never know..

Dusss... Zie hierboven dus de keuze... Die kunnen het dus worden en denk ongeveer aan die prijs.. Het kan met een paar euro schelen omdat we op de site waarvan wij het gemaakt een paar maten missen dus we naar een andere site op zoek gegaan en deze met 2euro iets duurder zijn.. (verzendkosten nog niet meegerekend)

Voor ik het vergeet.. Plllzzzz zet gelijk even je maat neer.. Lijkt me wel zo belangrijk voor ik iedereen een S geef :?
Last edited by Psje on 07 Mar 2008 19:25, edited 1 time in total.
Forver Love..
[ external image ]

ExumioN

Post by ExumioN » 07 Mar 2008 15:51

Ik als ervaren LAN-ganger vind het een zeer goed idee, liever longsleeve als Tshirt, aangezien die Tshirts meestal zo heel los om je lijf heen bungelen. Kan altijd me mouwen nog opstropen als het gevecht echt in het heetst van de strijd wordt gevoerd. Dusssssssssss.. Enige waarvoor ik bang ben is als ik niet mijn eigen tekst mag verzinnen en deze taak in de handen van Psje wordt gelegd :? :?

Topic author
Psje

Post by Psje » 07 Mar 2008 16:06

Enige waarvoor ik bang ben is als ik niet mijn eigen tekst mag verzinnen en deze taak in de handen van Psje wordt gelegd
Gna Gna... Die teksten blijven idd een verrassing.. Nah ik zal van te voren voor iedereen een paar shirts maken en dan kies je welke je wilt (Alleen niet die van jou want die maak ik wel, mijn geheime project :geek: ).. We moeten het dan eerst eens worden wit / zwart... Ik zelf vind die longsleeves ook veel beter dus kijk aan we zitten een keer op 1 lijn.. Applaur voor ons :?
Forver Love..
[ external image ]

ExumioN

Post by ExumioN » 07 Mar 2008 16:10

Als ik nou zwart zeg... zeg jij dan wit zoals altijd? Of zitten we daar ook op 1 lijn.. Ik weet al iig waar we NIET op 1 lijn zitten en dat is de tekst op mijn shirt :mrgreen: :roll:

Topic author
Psje

Post by Psje » 07 Mar 2008 18:48

Nee de zwarte vind ik ook een stuk mooier dan de witte..
Forver Love..
[ external image ]

Spanos

Post by Spanos » 07 Mar 2008 19:11

Wow, ik vind het persoonlijk erg leuk! :D

Post Reply