Sniper elite V2

For all Games including Console's.
Post Reply

Topic author
Dribbel
Founder
Founder

Sniper elite V2

Post by Dribbel » 18 May 2012 21:35

[ external image ]PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Action
single player / multi player / online

Ontwikkeld door Rebellion
Uitgegeven door 505 en Rebellion

Het spel speelt zich af gedurende de Tweede Wereldoorlog. In een verscheurt Berlijn vechten het Duitse en het Russische leger de laatste strijd uit. Als sniper eenheid neem je deel aan deze strijd in tal van missies. Je krijgt hierbij de beschikking over authentieke wapens zoals de Springfield M1903, de Gewehr 43 en de Mosin-Nagant 1891/30. Gebruik je omgeving om jezelf naar de perfecte locatie te manoeuvreren, het fatale schot te lossen en ongezien weg te komen.

Heb de demo even gedaan op de PS3 .. ziet er allemaal geweldig uit , ook de slowmo wanneer je schiet zie je het skelet van de enemy waar je op schiet zodat ik slowmo allemaal kunt zien welke botten en organen je raakt.

Mickroz
Servers
Servers

Re: Sniper elite V2

Post by Mickroz » 19 May 2012 07:57

ziet er wel kick uit, zal beter spelen op de pc denk ik.
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

Topic author
Dribbel
Founder
Founder

Post by Dribbel » 22 May 2012 11:55

Mickroz wrote:ziet er wel kick uit, zal beter spelen op de pc denk ik.
ja dat denk ik ook .. aimen met console is niet mijn sterkste punt. op de pc is tie ook al uit ;)

Sucre

Post by Sucre » 08 Aug 2012 20:14

Heb de demo gespeeld op de xdoos, en ik moet zeggen dat ik hem echt wel leuk vind, vooral als je bepaalde delen raakt dat je dan ook ziet wat ( hart,longen, oog en weet ik veel wat allemaal) de critical hits zeg maar...

Nu ik dit typ bedenk ik me dat ze dat volgens mij gejat hebben van Cabela 's big game hunter, daar zag ik dat een aantal jaar geleden al maar leuk dat ze het zo hebben toegepast, ik ga die zeker wel spelen...
How big is your gun?
[ external image ]

Post Reply