Hoe kan je je eigen hlstatsx signature maken?
Stap 1.
Kom achter je Player ID.
Klik op de HLStatsX server waar jij de stats van wil laten zien, zoek je eigen naam op en kijk wel nr. er staat bij Player ID.
Stap 2.
Kies een achtergrondplaatje.
Er zijn er 10 om te kiezen.
1
[ external image ]
2
[ external image ]
3
[ external image ]
4
[ external image ]
5
[ external image ]
6
[ external image ]
7
[ external image ]
8
[ external image ]
9
[ external image ]
10
[ external image ]
Stap 3.
Pas je signature aan.
Ga naar User Control Panel->Profile->Edit signature.In je signature komt deze code te staan, ik gebruik hiervoor even mijn eigen ID.
Code: Select all
[img]http://www.imirc.net/hlstatsx/sig.php?player_id=158&show_flags=1&background=10[/img]
show_flags 1|0 is om je land vlag te laten zien, 1 is aan, 0 is uit.
background is het nr. van de achtergrond die je hebt gekozen hierboven 1 tot 10 of random (elke keer een andere achtergrond).
extra codes:
color dit is je kleur van de text. gebruik: voeg &color=hier_je_html_kleurcode(bijv. FFFFFF of 000000)) toe aan de link.
caption_color dit is de kleur van de text in de bovenste balk waar je naam staat. gebruik: voeg &caption_color=hier_je_html_kleurcode(bijv. FFFFFF of 000000) toe aan de link.
link_color dit is de kleur van de link naar de Statistics. gebruik: voeg &link_color=hier_je_html_kleurcode(bijv. FFFFFF of 000000) toe aan de link.
[ external image ]
Het duurt ongeveer 5 minuten(300 seconden) om de stats info te veranderen, Dit komt omdat ze zijn gecached op de site.
Dat is het ongeveer, als ik nog meer weet dan update ik mijn post